O Zumbini

Zumba Zumbini Logo

ZUBLA DANCE - ZumbiniZumbini® to zajęcia, które skupiają się na podróży dziecka w świat muzyki, ruchu oraz tańca. Naturalna odpowiedź na muzykę angażuje w zajęcia zarówno rodzica, jak i smyka. Zajęcia skłaniają do odczucia siły muzyki i tego, jak mocno wpływa ona na nas – stymuluje proces uczenia się, inspiruje do ruchu i tańca, a także wzmacnia więź pomiędzy dzieckiem i rodzicem.

Niezwykle ważna jest nieodłączna wartość uczenia się muzyki i ruchu dla samego siebie. Dlatego cieszymy się z każdej formy uczestnictwa w spotkaniu, w tym samej obecności, obserwacji z zachwytem, prymitywnej produkcji dźwięku i ruchu, pełnego zaangażowania w zajęcia.

Zapraszamy do zapoznania się z grafikiem zajęć ZUMBINI. Dołącz do nas!

Obejrzyj krótką relację z pełnych energii zajęć!

Czym są zajęcia Zumbini?

• 40-minutowa zabawa muzyką i ruchem, która jest stworzona specjalnie dla dzieci w odpowiednim zakresie wiekowym.
• Zajęcia dla dzieci w wieku 0-4 lat z opiekunem.
• Ruch / taniec, granie na instrumentach oraz śpiewanie.
• Kontakt z muzyką oraz wszystkie korzyści z tym związane.
• Zajęcia prowadzone są częściowo w języku polskim, częściowo angielskim (większość piosenek w języku angielskim, pozostała część zajęć po polsku ) – dzięki osłuchaniu się z językiem obcym, dziecko może w przyszłości łatwiej go przyswajać.
• Tworzenie więzi pomiędzy wszystkimi uczestnikami: dziecko-opiekun, dziecko-dziecko, opiekun-opiekun. Wszystko to dzieje się dzięki obecności w przyjemnym, muzycznym środowisku.
• Wiele oryginalnych piosenek, stworzonych przez Zumbini®, specjalnie dla tego rodzaju zajęć.
• Skupiają się na energii i zabawie oraz sprzyjają naturalnemu rozwojowi kognitywnych, społecznych, emocjonalnych oraz fizycznych umiejętności.

Galeria zdjęć z zajęć ZUMBINI

Karnety na Zumbini dostępne również online!

40,00  Do koszyka

Zajęcia dla dzieci Zumbini

55,00  Do koszyka

Zajęcia dla dzieci Zumbini

400,00  Do koszyka

Dlaczego opiekun bierze udział w zajęciach?

Zadaniem opiekuna nie jest przyprowadzenie dziecka na zajęcia oraz odczekanie 40 minut na korytarzu. On również aktywnie bierze w nich udział! Powinien być gotowy, aby uczestniczyć w zajęciach poprzez ruch, taniec, śpiew oraz zabawę ze swoim dzieckiem. Jak muzyka oraz ruch wpływają na rozwój dziecka?

ROZWÓJ SPOŁECZNY / EMOCJONALNY – poprzez uczestnictwo w zajęciach dzieci czują się częścią grupy. Różne rodzaje muzyki wywołują różne emocje oraz działania u smyków, a dokładniej – żywa muzyka pobudza dzieci, podnosi i sprawia, że mają ochotę wstać i się poruszać, natomiast cicha, kojąca muzyka uspokaja je i relaksuje. Muzyka pomaga wyrażać różne emocje, a także rozwijać umiejętności społeczne podczas zabawy związanej z muzyką i dźwiękiem.

ROZWÓJ FIZYCZNY – dzieci pracują nad rozwojem motoryki. Odkrywają, że ich ciała mogą poruszać się na wiele sposobów. Dzięki zadaniom ruchowym mogą poprawiać koordynację, równowagę oraz działanie dużych grup mięśniowych. Wzmacnianie mniejszych mięśni odbywa się natomiast podczas gry na instrumentach.

ROZWÓJ UMYSŁOWY – dzieci używają logiki oraz rozumowania podczas wykonywania różnych zadań na zajęciach. Muszą wyobrazić sobie wiatr, który sprawia że chusta powiewa, czy też zastanowić się który instrument wyda dźwięk podobny do grzmotu. Uczą się pojęć liczbowych oraz rytmu poprzez klaskanie dłońmi lub tupanie stopami. Powinny także ćwiczyć zdolność myślenia symbolami – pokazać jak chodzi słoń, czy też jak skacze żaba.

Dlaczego w zajęciach biorą udział dzieci w różnym wieku (0-4)?

Mieszane grupy wiekowe odzwierciedlają prawidłową strukturę rodziny, czy społeczności. Starsze dzieci, często są wzorem do naśladowania dla młodszych, co wpływa pozytywnie na ich rozwój.
Z kolei dzieci młodsze są doskonałym źródłem obserwacji i interakcji dla dzieci starszych, co uczy kształtowania relacji międzyludzkich.
Pozwólmy dzieciom rozwijać się i być sobą!

Uczenie odbywa się poprzez wykonywanie określonych czynności. Dzięki muzyce oraz przyjaznej atmosferze na zajęciach, dzieci chętnie uczestniczą w nich aktywnie, przez co efektywnie się uczą nowych ruchów, wyrażania siebie i swoich emocji.

Staramy się stworzyć środowisko, w którym dzieci:

  • czują się bezpiecznie oraz mogą bez przeszkód je odkrywać,
  • otrzymują różnie intrygujące zadania, które stanowią wyzwanie, ale jednocześnie są dla nich osiągalne i elastyczne,
  • mają wiele okazji do ćwiczeń, wiedząc, że powtarzanie sprzyja sukcesowi,
  • czują się doceniane na wszystkich poziomach uczestnictwa.